lunes, 17 de enero de 2011

20 de Febrer jornada a Can Masdeu


El proper 20 de febrer es fará una jornada en solidaritat amb la okupació forestal a Can Masdeu.

Os deixem el triptic que ha fet la gent de Can Masdeu.

Xerrada a Can Vies (Barcelona)

El proper divendres, el InfoTur de l'okupació forestal contra la MAT, la seva següent aturada a Barcelona, concretament al CSA Can Vies.

será a les vuit del vespre.

sábado, 8 de enero de 2011

Xerrada en la UB

Ens complau anunciar-vos que el proper 17 de Març, participarem en el curs que està organitzant la Fel (federació d'estudiants llibertaris) de la universitat de Barcelona (UB).

El curs es titula Estudis Crítics des de les Ciències Socials i participarem juntament amb altres i altres ponents com Miquel Amorós en la xerrada anomenada Relacions internacionals i macro-economia II.



(cat)

Nos complace anunciaros que el proximo 17 de Marzo, participaremos en el curso que está organizando la Fel (federación de estudiantes libertarios) de la universitat de Barcelona (UB).

El curso se titula Estudis Crítics des de les Ciències Socials y participaremos junto con otros y otras ponentes como Miquel Amoros en la charla llamada Relacions internacionals i macro-economia II.


jueves, 6 de enero de 2011

La okupació forestal a Radioaktiva


Dilluns passat durant la parada de l'Infotur a Alcoi a un company nostre se li va realitzar una entrevista al programa "La caixa de música" de Radioaktiva.

Si ho voleu escoltar només heu de donar-li al play.
Ir a descargar

(cast)

El lunes pasado durante la parada del Infotur en Alcoi a un compañero nuestro se le realizó una entrevista en el programa "La caixa de musica" de Radioaktiva.

Si lo quereis escuchar solo teneis que darle al play.

lunes, 13 de diciembre de 2010

Continuem de Infotur

Després de les presentacions del documental per Lleida, Saragossa i Euskal Herria, les presentacions continuen.

  • 21 de Gener: CSA Can Vies Barcelona
  • 27 de Gener: Centre Social la Torratxa Vic (Barcelona) (ajornat fins a nova data)
  • 20 de Febrer: Kan Masdeu (jornada solidaria amb la okupació forestal) Barcelona
  • 17 de Març: 19h a 21h Facultat del Raval de la Universitat de Barcelona





(cas)

Tras las presentaciones del documental por Lleida, Zaragoza y Euskal Herria, las presentaciones continúan.


* 21 de Enero: CSA Can Vies Barcelona
* 27 de Enero: Centre Social la Torratxa Vic (Barcelona) (aplazado asta nueva fecha)
*20 de Febrero: Kan Masdeu (jornada solidaria con la okupación forestal) Barcelona
*17 de Marzo: 19h a 21h Facultat del Raval de la Universitat de Barcelona

También tenemos previsto hacer más charlas en el CSA Los amigos de Bonnano de Alhama de Murcia (Murcia), Kan Masdeu (Barcelona), Madrid ...

jueves, 2 de diciembre de 2010

lunes, 29 de noviembre de 2010

jueves, 18 de noviembre de 2010

Video del desalotjament

Els de "latele"(okupem les ones) van realtzar aquet video durant el desalotjament.

miércoles, 10 de noviembre de 2010

Properes Presentacións del documental "La Mat ¿a dónde nos lleva el progreso?


El documental que va ser realitzat pels companys de Dokus.aborigen i mostra com es van preparar les resistències en l'okupación forestal está sent presentat per diversos llocs tant de Catalunya com de l'estat espanyol.

Ja ha estat presentat a la tardor llibertària de la CNT de Madrid, en el centre social Los 15 gatos de Granada, en el CSO Kan Kolmo de Girona etc. etc. etc.

Les pròximes dates són les següents:
  • 2 de desembre 19h: Local de CNT Lleida
  • 3 de Desembre 19:30h.: CSO Kike Mur
  • 6 de desembre: CSO La Kelo Santurzi
  • 8 de desembre: Feria del llibre de Durango
  • 10 de desembre: Loiolako gaztetxea Donosti
  • 3 de gener: Cal Flares Alcoi
També es realitzaran mes presentacións del documental a Alcoi (Alacant), Crevillent (Alacant) i Alhama de Murcia (Murcia)

Os recordem que el documental ho podeu trobar a diverses distribuidoras anticomercials (Logofobia, Aldarull, Kanya de la Muntanya, Distri Zombi...) al simbolic preu de dos euros.
També ho podeu vore en http://vimeo.com/15227281 o en aquest mateix blog

(cast)

El documental que fue realizado por los compañeros de Dokus.aborigen y muestra cómo se prepararon las resistencias en el okupación forestal se ésta presentando por diversos sitios tanto de Cataluña como del estado español.

Ya ha sido presentado en otoño libertario de la CNT de Madrid, en el centro social Los 15 gatos de Granada, en el CSO Kan Kolmo de Gerona etc. etc. etc.

Las próximas fechas son las siguientes:

  • 2 de diciembre 19h: Local CNT Lleida
  • 3 de Diciembre 19:30h.: CSO Kike Mur
  • 6 de diciembre: CSO La Kelo Zanturtzi
  • 8 de diciembre: Feria del libro de Durango
  • 10 de diciembre: Loiolako Gaztetxea Donosti
  • 3 de enero: Cal flares Alcoi
También se realizarán mes presentaciones del documental en Alcoi (Alacant), Crevillent (Alacant) y Alhama de Murcia (Murcia)

Os recordamos que el documental lo podéis encontrar en disversas distribuidoras anticomerciales (Logofobia, Aldarull, Kanya de la Muntanya, Distri Zombi...) Al simbolico precio de dos euros.

También lo podeis ver en http://vimeo.com/15227281 o en este mismo blog.

jueves, 14 de octubre de 2010

descargate el documental

Atenció gent de distribuïdores i altres persones interessades.
En breu us podreu descarregar directament des de l'el blog el
documental.

(cast)

Atención gente de distribuidoras y demás personas interesadas.
En breve os podréis descargar directamente desde el el blog el documental.

martes, 12 de octubre de 2010

Presentació del documental "La Mat ¿A dónde nos lleva el progreso?



Aquest Divendres al centre social Kan Kolmo (Girona) es presentará aquest documental en el qual es mostren totes les lluites que s'han dut a terme fins ara contra la MAT fent enfasis en l'okupació forestal.

Aviat farà un any de l'okupació i per tant és una bona forma de celebrar-ho.

La projecció es fará a les 20h.
Abans, a les 18 h, obriran la distri Logofobia i la
Kafeta.

Kan Kolmo es troba al carrer del Carme 41.

Mes informació a http://www.kankolmotxirona.blogspot.com/ i www.myspace.com/logofobia

lunes, 27 de septiembre de 2010

La MAT ¿A donde nos lleva?

LA MAT ¿A DÓNDE NOS LLEVA EL PROGRESO? from dokus.aborigen on Vimeo.




Aquest documental pretén potenciar les veus de les lluites contra La Mat, des d'accions legals fins a accions més directes, com la primera okupació que s'ha produït en l'Estat. Totes elles s'enfronten a la nova línia elèctrica de 440 KV que travessarà la Península en el 2013.


En el podreu veure com va ser la preparació del desallotjament, les defenses etc. etc. etc.

El podeu copiar, passar, descarregar lliurement però si voleu col·laborar economicament, ho podreu trobar en diverses distribuïdores alternatives i també en les presentacions que es realitzin del documental.

Esperem que a aquest vídeo es li de màxima difusió i que serveixi com a eina per al futur.


(cast)


Este documental pretende potenciar las voces de las luchas contra La Mat, desde acciones legales hasta acciones más directas, como la primera okupación que se ha producido en el Estado. Todas ellas se enfrentan a la nueva línea eléctrica de 440 KV que atravesará la Península en el 2013.


En el podréis ver como fue la preparación del desalojo, las defensas etc. etc. etc.

Lo podéis copiar, pasar, descargar libremente pero si queréis colaborar economicamente, lo podréis encontrar en diversas distribuidoras alternativas y también en las presentaciones que se realicen del documental.

Esperamos que a este vídeo se le de máxima difusión y que sirva como herramienta para el futuro.

martes, 29 de junio de 2010

El proper divendres a Kan Rusk, Miquel Amoros donara una xerrada basada en el antidesarrollisme.
Aqueste acte sera també la presentació de la acampada de resistencies.



(cat)
Dins de les jornades solidàries amb el bosk okupat contra la MAT, el proximo divendres ja com final de les esmentades jornades, es realitzará la presentació de l'acampada de resistències que es realitzarà a la comarca de L'Ampurda (Girona) del 6 al 12 de juliol.
en l'esmentada presentació comptarem amb Miquel Amoros que oferirà un xerra basada en l'antidesenvolupisme.

Després de la xerrada tindrem tapeo i bona musica.

Ja sabem que estava previst que també toquessin els madrilenys Folie á Trois i el murcià Muerdoo, però les coses no sempre surten bé i es van caure del cartell.
(cast)
Dentro de las jornadas solidarias con el bosk okupat contra la MAT, el proximo viernes ya como final de dichas jornadas, se realizara la presentación de la acampada de resistencias que se realizará en la comarca de L'Ampurda (Girona) del 6 al 12 de Julio.
en dicha presentación contaremos con Miquel Amoros que ofrecerá un charla basada en el antidesarrollismo.

Después de la charla tendremos tapeo y buena musica.

Ya sabemos que estaba previsto que también tocaran los madrileños Folie á Trois y el murciano Muerdoo, pero las cosas no siempre salen bien y se calléron del cartel.

miércoles, 23 de junio de 2010

Males noticies / Malas noticias

(cat)
Segur que molta gent ja estava preparandose per al proper dia 2 de juliol anar a Kan Rusk a veure a foliï à trois.

Doncs, us diem que Folie à trois no estaran tocant en Kan Rusk.
Per diferent motius el dia 2 de juliol no podreixin estar tocant a Girona com estava previst.

Som ja a la recerca de nou grup per a aquesta jornada que el substitueixi.

Us recordem que la jornada inclou xerrada de Miquel Amoros, sopador i concert de Muerdo (cantautor murcià).



(cas)

Seguro que mucha gente ya estaba preparandose para el proximo dia 2 de julio ir a Kan Rusk a ver a folie à trois.

Pues, os decimos que Folie à trois no estaran tocando en Kan Rusk.
Por diferente motivos el dia 2 de julio no podran estar tocando en Girona como estaba previsto.

Estamos ya a la busqueda de nuevo grupo para esa jornada que lo sustituya.

Os recordamos que la jornada incluye charla de Miquel Amoros, cenador y concierto de Muerdo (cantautor murciano).


jueves, 17 de junio de 2010

Demá continuen las jornades amb concerts/ mañana continuan las activiades con conciertos

Ahir es van celebrar les primeres activiadades de les jornades solidàries amb la olupación forestal contra la MAT.

Van Contar amb la presència de Felix Rodrigo i la cantautora Lakaste.

Demà continuan les jornades amb els concerts de "Provisional" i "A jako Pako".
Seran uns concerts de bon punk.

Aquests concerts com les primeres activiades tamben es realitzessin en Kan Kolmo

(cast)
Ayer se celebraron las primeras activiadades de las jornadas solidarias con la olupación forestal contra la MAT.

Contamos con la presencia de Felix Rodrigo y la cantautora Lakaste.

Mañana continuan las jornadas con los conciertos de "Provisional" y "A jako Pako".

Seran unos conciertos de buen punk.

Estos conciertos como las primeras activiades tamben se realizaran en Kan Kolmo.

Kan kolmo es troba al carrer del Carme 41

lunes, 14 de junio de 2010

El Miercoles, las primeras actividades de las jornadas solidarias con el bosk okupat contra la MAT

(cat)
El dimecres donen començament les jornades amb Felix Rodrigo Mora i Lakaste
(cast)
El Miercoles comienzan las jornadas con Felix Rodrigo Mora y Lakaste

(cat)


Us recordem, que el proper dimecres comencen les jornades solidàries amb la okupació forestal contra la MAT amb Felix Rodrigo Mora i la cantautora Lakaste en el CSO Kan Kolmo.

Les activitats donaran començament a les 19h. amb la xerrada de Felix rodrigo Mora que ens parlara d'industrialització i progrés; i continuaran despres de la xerrada amb el concert de Lakaste musica lleugera.

Durant la xerrada i el concert habra tepeo vegano i cervesa artesana.

(cast)
Os recordamos que el proximo miercoles comienzan las jornadas solidarias con la okupació forestal contra la MAT con Felix Rodrigo Mora y la cantautora Lakaste en el CSO Kan Kolmo.

Las actividades daran comienzo a las 19h. con la charla de Felix Rodrigo que nos hablara de industrialización y progreso; y continuaran despues de la charla con el concierto de Lakaste musica lleugera.

Durante la charla y el concierto habra tapeo vegano y cerveza artesana.
Kan Kolmo es troba al carrer del Carme 41 de Girona

viernes, 11 de junio de 2010

JORNADES SOLIDÀRIES AMB LA OKUPACIÓ FORESTAL CONTRA LA MAT /JORNADAS CON LA OKUPACIÓ FORESTAL CONTRA LA MAT

(cat)

El proper dimecres dia 16 de Juny comencen les jornades solidàries amb la okupació forestál contra la MAT.

les jornades inclouen xerrades de Felix Rodrigo i Miquel Amoros i concerts com els de Folié a Trois, Lakaste i Provisional entre altres activitatds

La programació de la jornades encara no aquesta tancada i pot ser que s'incloguin altres activiadades de les quals ja us anirem informant.

Les activiadades es realitzaran entre els centres socials Kan Kolmo i Kan Rusk de Girona.

(cast)

El proximo miercoles 16 de Junio comienzan las jornadas solidarias amb la okupació forestal contra la MAT.

Les jornades incluyen charlas de Felix Rodrigo y Miquel Amoros ; y conciertos como los de Folié a Trois, Lakaste y Provisional entre otras actividades.

La prgramación de las jornadas todabia no esta cerrada y puede ser que se incluyan otras actividades de las cuales ya os iremos informando.

Las actividades se realizaran entre los centros sociales Kan Kolmo y Kan Rusk de Girona.

Esta es la programación / Aquesta és la programació:

miércoles, 9 de junio de 2010

Release after the eviction of the anti-Mat squoting forest

the 24th of may at 7:00 a.m. 180 cops with diferents equipments came inside of the Anti_mat squoting forest .

During eigh long hours we’ve been evicted and our houses destroid, but we know that this number of polices is not egnough to destroy the passion for the freedom.

The desproportion of the police intervention makes clear how the Estate is afreid in front of a small and pacific protest.

During the 5 months of the ocupation, persons with diferents experience and skills has resisted the avance of the high level tension without any kind of organization, just shearing every day and improvising when necessary, all giving life to the piece of forest.

This eviction have finished the fisic space but not the thousents ideeas that everybody who pass arround there put in comun; shearing diferents fight ways.

With this eviction the Estate show clearly the interests of who is defending.
The intere$t of Red Electrica Española.

The Estate spit on the fight years against the MAT, it laugh of the forest destruction and it dosen’t care about the health problems that the MAT makes.

This action have been one of the neverending ways of fight. We know between the hundreds of persons who joined us dancing in the ropes, some of them will still figting against the destruction of the planet and the squoting places, against who enclose them, against the animal and human explotation.

If the nightmare of the industrial “progress” still advancing, the figth and the resistance will continue!!!

Las compañeras desalojadas del bosque ocupado contra la MAT ya prestaron declaración

Us deixem aqui la cronica que es va publicar en lahaine i alasbarricadas.
Os dejamos aqui la cronica que salio publicada en lahaine y alasbarricadas.

El passat dilluns 31 al matí, van declarar les companyes que van ser desallotjades de l’okupació forestal contra la MAT.

La vista, que va realitzar-se als jutjats de Santa Coloma de Farners, va començar a les 10h, tal com estava previst. Tanmateix, només va declarar una companya, mentre la resta va acollir-se al dret de no declarar.

La nostra companya va remarcar que la nostra activitat era totalment pacífica i que el fet del qual se’ns acusa és fals, ja que mai vam impedir a ningú realitzar la seva tasca. En els cinc mesos d’okupació, mai ningú va venir a advertir-nos que estàvem impedint la seva feina.

Volem recordar que se’ns acusa de coacció i, per tant, d’impedir que algú realitzi la seva activitat legal d’una manera il•legal.

Per part nostra, creiem que mai vam cometre coaccions, atès que, tornem a remarcar, cap treballador/a de Red Eléctrica ni de cap subcontracta va venir a dir-nos que els molestàvem per a treballar.

Ara ens queda esperar una setmana les decisions de la jutgessa, que podrien ser:
- Que s’arxivi el cas.
- Que continuï per la via penal.
- Que quedi en una falta.

Quan va finalitzar la vista, es va organitzar un menjador a l’Ateneu Salvatge, on vam poder debatre lliurement sobre com s’enfrontarà el cas.

Per últim i el més important, volem donar les gràcies a tota la gent que es va concentrar a les portes del jutjat per a mostrar-nos el seu suport i la seva solidaritat. Això sempre és d’agrair.

Jutjaran a les companyes de la MAT, però segueix havent-hi més gent que s’hi oposa, i mai les podran aturar.

La lluita contra la MAT mai l’aturaran amb la seva repressió.



[Castellano]

El pasado lunes 31 por la mañana, prestaron declaración las compañeras que fueron desalojadas de la okupación forestal contra la MAT.

La vista, que se realizó en los juzgados de Santa Coloma de Farners, comenzó a las 10h, como estaba previsto.

Solamente declaró una compañera, el resto se acogió a su derecho de no declarar.

Nuestra compañera remarcó que nuestra actividad era totalmente pacífica y que el hecho del que se nos acusa es falso ya que nunca impedimos a nadie ejercer su trabajo, pues en los cinco meses de okupación, nunca vino nadie a decirnos que estabamos impidiendo realizar su faena.

Recordamos que se nos acusa de coacción,osea, impedir que alguien relice su actividad legal de forma ilegal.

Por tanto, por nuestra parte creemos que nunca cometimos coaciones ya que, como ya hemos remarcado antes, nunca ningún obrero de Red Eléctrica ni de ninguna de las subcontratas vino a decirnos que les molestabamos para trabajar.

Ahora queda esperar una semana para esperar las decisiones de la jueza que pueden ser estas:
- Que ser archive.
- Que continue por lo penal.
- Que quede en una falta.

Después de la vista se realizó un comedor en el Ateneu Selvatge en el cual pudimos debatir libremente sobre cómo se afrontará el caso.

Por último y más importante, dar las gracias a toda la gente que se concentró en las puertas del juzgado para darnos toda su solidaridad y apoyo. Eso siempre se agradece.

A estas compañeras las juzgarán, pero hay mucha mas gente que está en contra y nunca la van a parar.

La luhca contra la MAT nunca la pararán con su represión.


Podeis ver mas en estos enlaces de la prensa burguesa catalana.

http://www.tv3.cat/videos/2937991/TN-comarques-Girona-31052010.

http://www.diaridegirona.cat/comarques/2010/05/31/protesta-anti-mat-als-boscos-manera-pacifica/409732.html

jueves, 27 de mayo de 2010

Mentjador popular solidari amb el Bosk en el ateneu Saltvatje de Santa Coloma de Farners

(cat)
El proper Dilluns, despres de les declaracions, es portara a terme un menjador popular en solidaritat amb les persones imputades en l'ateneu Salvage de Santa coloma de Farners.

(cast)
El proximo Lunes, despues de las declaraciones, se llevara a cabo un comedor popular en solidaridad con las personas imputadas en el ateneo Salvage de Santa coloma de Farners.